ظهور هوش مصنوعی و آنچه از دیدگاه سئو به معنای آن است

هوش مصنوعی چیست؟

به طور کلی ، وقتی مردم به هوش مصنوعی فکر می کنند ، نوعی تصویر شوم و آینده نگر به ذهن می آید. روبات های قاتل که همه انسان ها را نابود می کنند و به طور غیرقابل توصیف ، جهان هستند. فقط ویل اسمیت می تواند ما را نجات دهد!
قاتل

با تشکر از اختراع فیلم های کلاس B Blockbuster ، این درک عمومی نسبتاً قابل درک است. با این حال ، کاملاً دقیق نیست. در حقیقت ، هوش مصنوعی قبلاً راه خود را به بخش عمده ای از زندگی روزمره ما تبدیل کرده است.

هنوز کاملاً در سطح جهانی نیست ، اگرچه بسیار مفید است. مطابق گزارش تحقیقات اخیر HubSpot در مورد پذیرش هوش مصنوعی ، ۶۳٪ از پاسخ دهندگان قبلاً از آن استفاده می کنند بدون آنکه حتی متوجه شوند.

باور کنید یا نه ، این به این دلیل نیست که یک انسان داده های شما را آماده می کند تا توصیه های شخصی را در لحظه آنلاین بودن ، به آتش بکشد. تکان دهنده است ، درست است؟

این داده ها از هوش مصنوعی تهیه شده اند.

هرچه سلیقه شما ممکن است باشد ، این نرم افزار می داند که چگونه به کام شما متوسل شود زیرا آنها روبات هایی را دارند که سیستم خود را خزیده اند. به طرز ظریف شما را با نوع محتوا ترسیم می کند که می داند دوست دارید. این ممکن است روی سطح ساده به نظر برسد ، اما کپی کردن آن به صورت دستی کار بسیار دشواری خواهد بود.

هوش مصنوعی در ترکیب بازاریابی

از نظر بازاریابی ، این همه چیز تعجب آور نیست. این چیزی است که دنیای بازاریابی قبلاً می داند و پیش بینی شده است. کلمه “هوش مصنوعی” مدتی است که حیرت زده است ، و در جامعه بازاریابی دیجیتال کاملاً برانگیخته است.

دیجیتال

با استفاده از اینکه انقلاب هوش مصنوعی قادر به دستیابی به داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل کارآمد است ، بازاریابان قادر به ایجاد ارتباطات شخصی و مرتبط با مصرف کنندگان درگیر هستند. هدف آن این است که بتواند خود را یکپارچه در ابزارهای بازاریابی آماده که قبلاً توسط بسیاری مورد استفاده قرار گرفته ، پیاده سازی کند.

بینش های Forrester Research تخمین می زند که در سال ۲۰۱۷ ، سرمایه گذاری در هوش مصنوعی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ۳۰۰٪ افزایش می یابد.

سرمایه گذاری

هوش مصنوعی چگونه بر سئو تأثیر می گذارد؟

هوش مصنوعی به طور مؤثر نقش جستجو را در سفر مصرف کننده تقویت می کند. در طی سال ۲۰۱۷ ، بازاریاب ها می بینند موتورهای جستجو شروع به وارد کردن داده های رفتاری اضافی می کنند و هوش مصنوعی از اطلاعاتی برای قدرت جستجوی پیش بینی کننده استفاده می کند.

هوش مصنوعی قرار است جنبه های بازاریابی را تغییر دهد ، از بهره وری شخصی تا عملیات تجاری.

در اینجا سه ​​نوع هوش مصنوعی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

     

  • هوش باریک مصنوعی: فقط عملکردهایی را برای انجام یک عمل خاص دارد.
  •  

  • هوش مصنوعی عمومی: می تواند وظایف “باهوش” را انجام دهد که یک انسان نیز می تواند انجام دهد.
  • باهوش

     

  • هوش برتر مصنوعی: این نوع هوش فوق بشری است. این سطح از هر توانایی انسانی بسیار عالی است.

این به چه معنی است؟

این به معنی دم طولانی تر ، عبارات کلمات کلیدی محاوره ای است. هوش مصنوعی با جستجوگرهای رایانه شخصی ، جستجوگر رایانه لوحی ، جستجوگرهای تلفن همراه و همچنین جستجوگرهای صوتی برخورد خواهد کرد.

همچنین این بدان معنی است که روش های کمتری برای کلاهبرداران کلاه سیاه در اطراف سیستم عامل هایی مانند جستجوی گوگل وجود خواهد داشت. با استفاده از این فناوری ، توانایی گوگل را در تعیین رفتار تقلب بین وب مسترها و پیوند دادن سازندگان به روشی سریعتر و کارآمدتر می کند.

حتی مجازاتهایی را در وب سایتهایی مانند تغییرات الگوریتم بی سابقه اعمال می کند. این بدان معناست که وقتی صحبت از شیوه های بهینه سازی مانند ایجاد لینک می شود ، جستجوگرها باید بیش از حد فضیلت باشند.

اما چرا بازاریابان دیجیتال به آن احتیاج دارند؟

به زبان انگلیسی ساده ، زندگی ما بسیار ساده تر می شود. این به ما کمک می کند تا قبل از یافتن طلا ، بارآوری شخصی را بدون گذراندن ساعت ها جستجو از طریق تریلیون داده های بی ربط افزایش دهیم. این بسیار شبیه به روشی است که بازاریاب های دیجیتال به الگوریتم هایی برای بهینه سازی فیدهای شخصی نیاز دارند.

بازاریابان رسانه های اجتماعی کاملاً با این موضوع آشنا هستند زیرا از الگوریتم هایی برای تعیین نوع پست هایی که کاربران می توانند در فید خبری شخصی خود مشاهده کنند استفاده می کنند. این فرمول است که بیانگر رابطه بین متغیرها است. به همین ترتیب ، متخصصان سئو برای دستیابی به رتبه بندی محتوای خود در صفحه اول نتایج جستجو ، روی الگوریتم های موتور جستجو تمرکز می کنند.

حال نکته مهم در این مورد این است که مهم نیست که چه مقدار تجاوز AI داشته باشدتوضیحات شغلی ما را نمی طلبد ، نیازی نیست که ما دانشمند متخصص کامپیوتر باشیم. با این حال ، درک اساسی در مورد چگونگی عملکرد هوش مصنوعی بسیار مهم است. همکاری در کنار آن درک شما را از رفتار مصرف کننده به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

شما می توانید روی تجربیات کاربر شخصی تمرکز کرده و پیرامون آن استراتژی کنید. این باید بازاریابان و متخصصان SEO را ترغیب کند تا فقط بهترین مطالب مناسب و مناسب را ایجاد کنند. به طور خلاصه ، محتوایی که با هدف ویروسی شدن خوانده می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند.

جستجوی صوتی

چند بار تلاش کرده اید آنچه را که در گوگل به دنبال آن هستید پیدا کنید؟ چند بار پس از آن دوباره آن را به شکل دیگری دوباره رونویسی کرده اید؟

امروزه فقط می توانید با موتور جستجو صحبت کنید. در حقیقت ، گزارش Hubspot 2015 اعلام کرده است که ۱۹٪ از مردم حداقل روزانه از سیری استفاده می کنند.

هدف کلی RankBrain تفسیر و درک دقیقاً چیزی است که کاربران (به عنوان مثال مصرف کنندگان بالقوه) می خواهند پیدا کنند. درنهایت ، فراتر از تاکتیک بهینه سازی کلمه کلیدی غیر استاندارد. این برنامه از طریق برنامه نویسی بسیار روشنفکر و کارآمد اجرا می شود.

نمایش داده های جستجو تجزیه و تحلیل می شوند و کلیک های بدست آمده بر این اساس اندازه گیری می شوند. از آن به عنوان “یادگیری ماشینی” یاد می شود ، زیرا به طور مداوم روند جدید کلید را انتخاب می کند زیرا الگوهای داده ها ذخیره می شوند و سپس برای تولید نتایج جستجو حتی پویاتر و مرتبط تر ، دوباره به کار می روند. خلاصه اینکه خودآموز است.

تغییرات قیمت واقعی در زمان واقعی

قیمت

با پیشرفت تجزیه و تحلیل های با کارایی بالا ، قیمت گذاری پویا و بر اساس به خرده فروشان تجارت الکترونیک اجازه می دهد تا قیمت ها را دقیقه به دقیقه – بطور خودکار تنظیم کنند. نمونه ای از این امر می تواند افزایش قیمت Uber باشد که بسته به زمان روز (یا شب) بالا یا پایین می رود و در صورت وجود یک رویداد خاص و غیره.

هدف اصلی آن این است که با تشویق بیشتر کاربران ، رانندگان را در جاده بکشید و این منجر به معاملات بیشتر می شود. اجرای این امر در وب سایت شما به معنای آن است که بسته به تمایل مشتری برای پرداخت به موقع ، می تواند امتیاز قیمت را تعیین کند.

خرید آنلاین شخصی شده

همه ما می دانستیم که این در حال آمدن است ، همه ما امیدوار بودیم که آن فرا رسد ، و سرانجام ، اینجا است و آماده خدمت است. Chatbots ، یکی از بزرگترین پیشرفت های هوش مصنوعی ، در اصل به سایت های تجارت الکترونیکی اجازه می دهد تا یک تجربه خرید آنلاین کاملاً شخصی شده را به مشتریان خود ارائه دهند. در اصل ، خریداران قادرند دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند ، به سرویس خودکار بگویند.

این یک “تجربه جستجو” کوتاه تر و مختصر تر برای مصرف کنندگان ایجاد می کند. سرعت روند. این داغترین سبک فصل است و همه می خواهند خدمات آنلاین سریع و کارآمد داشته باشند.

محتوای تصویری خود را بهبود بخشید

بازاریابان مبارزه با تولید محتوای زیبا و خواندنی زیبایی را می دانند که باید بهینه سازی شود. انتقال کلمات کلیدی از هر طریق ممکن است به عنوان یک راه حل ساده سئو به نظر برسد ، اما به نظر نمی رسد بسیار طبیعی باشد و همچنین هنگام خواندن آن بسیار جذاب نیست.

راه حل

در گذشته ، محتوای سایت بسیار ضروری بود زیرا موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند نبودند که محتوای تصویری را انتخاب کنند و برای گرفتن ارتباط به شدت به متن اعتماد داشتند. خوشبختانه ، آن روزها خیلی از بین نرفته اند و در حال حاضر تجارت الکترونیکی را به طرز چشمگیری تقویت می کنند.

هوش مصنوعی همچنین به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که خرید مستقیم از محتوای سرمقاله یا مارک تجاری انجام دهند. این سیستم های هوش مصنوعی قادر خواهند بود محتوای خود را در پاسخ به هدایت مستقیم مصرف کننده ، به طور اساسی محتوای زنده ایجاد کنند.

این فناوری به خریداران آنلاین این امکان را می دهد تا چیزی را در اینستاگرام یا فیس بوک پیدا کنند و بدون ترک سایت اقدام به خرید آن کنند. پیشرفته هوش مصنوعی همچنین به مصرف کنندگان امکان می دهد عکسهای زنده از محصولات خرده فروشی مورد نظر خود را ضبط کنند ، آن را در وب بارگذاری کنند و به شبکه های جستجو اجازه دهند محصول را برای آنها پیدا کنند.

این یک راه آسان برای مشتریان ایجاد می کند تا فورا اندازه و قیمت را مقایسه کنند. هرچه این سرویس راحت تر باشد ، احتمال خرید آنها نیز بیشتر است (آمازون در حال حاضر روی چنین راه حل های جستجوی بصری کار می کند).

انتقال AI

انتقال به هوش مصنوعی کاملاً غوطه ور به روشی که ما کارها را بصورت آنلاین انجام می دهیم ، اما هنوز راه طولانی در پیش است تا اینکه واقعاً بتوانیم بگوییم که این امر به هر شکلی عمده ما را تحت تأثیر قرار داده است.

با این حال تخمین زده می شود که تا سال ۲۰۲۰ ، ۸۵٪ معاملات تجاری با آن اتفاق می افتددخالت انسان از آنجایی که داده ها چیز بزرگی است که چند سال پیش می رود ، توانایی ربات ها برای بارگیری کلیه کار دستی از دست ما به سیستم های رایانه ای آن حتی بزرگتر است.

این تغییر تدریجی بازاریابان را مجبور می کند تصمیم بگیرند که کارآمدترین شیوه ها چیست – چه چیزی باید به اتوماسیون که توسط سیستم های هوش مصنوعی کنترل می شود ، واگذار شود و چه نباشد.

درنهایت ، هدف شما این است که تصمیم بگیرید چگونه هوش مصنوعی به بهترین وجه متناسب با استراتژی بازاریابی شما و چگونگی به دست آوردن مزایای این فناوری پیشرفته به نفع شما باشد.