حذف فیلتر مکان جستجو در گوگل و آنچه برای کاربران AWR معنی دارد

به روز رسانی [۱۰ دسامبر ۲۰۱۵]: ما جدیدی را پیاده سازی کرده ایم سیستم برای جغرافیایی نمایش داده شدگان به گوگل و بازیابی داده های رتبه بندی محلی شده در دسکتاپ AWR و Cloud. بنابراین ، راه حل توضیح داده شده در این مقاله جایگزین شده است و دیگر در AWR برای موتورهای جستجوگر مکان خاص استفاده نمی شود.

راه حل

با تشکر ویژه از Rüdiger Voßberg برای نکته و به کوین ریچارد و تیمش برای کشف آنها .

همانطور که توسط SEL گزارش شده است ، گوگل اکنون حذف نهایی فیلتر مکان آنها از جستجو را تأیید کرده است:

ما هم سایت ما و هم دسکتاپ را به روز کردیم تا بتوانید در مکان های مختلف بهترین نتایج را از گوگل دریافت کنید. خبر خوب این است که برای به دست آوردن نتایج دقیق مبتنی بر موقعیت مکانی ، نیازی به ایجاد تغییر در پروژه های خود نخواهید داشت. به این دلیل است که ما تمام کارها را برای شما انجام دادیم

به طور خاص ، برای هر موتور جستجوی مستقر در مکانی که در پروژه های خود دارید ، هنگام سؤال از گوگل به طور خودکار مکان را در کلمات کلیدی شما اضافه خواهیم کرد.

به عنوان مثال ، اگر موتور جستجوی گوگل با موقعیتی در نیویورک تعریف کرده اید و کلمه کلیدی “پیتزا” را دارید ، ما به جای آن ، عبارت زیر را برای گوگل ارسال خواهیم کرد:

پیتزا

پیتزا نیویورک جدید

یعنی کلمه کلیدی شما در پروژه و گزارشات شما “پیتزا” باقی خواهد ماند ، اما پرسشی که ما در پس زمینه به گوگل می گوییم و بنابراین نتایج برگشت داده شده ، به جای “pizza new york” خواهد بود.

لطفا توجه داشته باشید که این تغییرات فقط روی موتورهای جستجو که مکان مشخص شده دارند تأثیر می گذارد. همچنین ، فقط مکان هایی که زیر سطح کشور قرار دارند تحت تأثیر قرار می گیرند ، مانند شهر و خیابان. موتورهای جستجوگر سطح کشور (مانند Google فرانسه) ، تحت تأثیر قرار نمی گیرند

قابل ذکر است که ممکن است تغییراتی در نتایج حاصل شود که گوگل برای جستجوی درخواستهای جدید حاوی مکان در مقایسه با مواردی که ندارد ، بازمی گرداند. بنابراین ، ممکن است شما در این دوره انتقال ، در همه موتورهای جستجوگر مستقر در مکان ، برخی از تغییرات رتبه بندی را برای وب سایت های خود تجربه کنید.

آیا گوگل u استاخیراً موردی است؟

این تغییر با شیفت های مهم رتبه بندی اخیراً متوجه شده ایم که در دسته ای از URL هایی که دنبال می کنیم در هفته گذشته ، در گوگل.com ، در روز ۲۶ نوامبر چهار روز حساس با ضریب تغییر رتبه بندی بیش از ۴٫۲ و افت دید در همه URL ها ۱٫۵۴ درصد وجود داشته است.

حذف ابزار فیلتر چگونه فعالیت سئو شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

برای دور زدن این آخرین تغییر ، چه راه حلهای دیگری را در نظر دارید؟

هر گونه بینشی در مورد این موضوع خوش آمد گویی است و ممکن است برای سئو های دیگر شما مفید باشد ، بنابراین در ترک اظهار نظر دریغ نکنید!