تقاطع سئو و برندسازی: استراتژی های هوشمند برای بازاریابان مدرن

به تازگی ، من بازاریان زیادی را دیده ام که با ظاهراً متقابل سئو و برندسازی درگیر مبارزه هستند. با دیدن این معضل ، من بسیار فکر کرده ام که چگونه می توانیم این دو تاکتیک قدرتمند بازاریابی را با هم ادغام کنیم.

اغلب یک بحث بسیار سیاه و سفید در مورد برندسازی و SEO را مشاهده خواهید کرد. کارشناسان احساس می کنند مجبورند بحث کنند که کدام یک بهتر است. به نظر می رسد که این دو دینام یکپارچه نمی توانند برای حمایت از مشاغل شما با یکدیگر همکاری کنند.

خوب حدس بزن چی؟ آنها می توانند و آنها باید.

واقعیت این است: این دو استراتژی نه تنها از یکدیگر پشتیبانی می کنند ، بلکه تلاش های یکدیگر را برای ایجاد جبهه بازاریابی هماهنگ تقویت می کنند. و هنگامی که شما آن را به درستی انجام دهید ، این ترکیب می تواند هدفمند ، اندازه گیری و ماندگار باشد.

به همان تعداد بسیاری از این بازاریاب های دیگر اشتباه نکنید.

زمان آن رسیده است که استراتژی های هوشمندی تهیه کنید که همه جنبه های تلاش های شما را در همگام سازی دریافت کند. بازاریابان مدرن نمی توانند وقت خود را با استدلال در مورد اینکه کدام تاکتیک مهم تر است ، تلف نکنند. بازاریابی موفقیت آمیز نیاز به یک دیدگاه جامع و سطح بالا از استراتژی های برتر امروز دارد.

هوش

میوه های کم آویز زیادی برای مشاغل وجود دارد که این ایده را در آغوش می گیرند ، اما این وظیفه شماست که در مورد راهکارهایی که به شما کمک می کند بهترین های هر دو جهان را کسب کنید ، یاد بگیرید.

میوه ها

ایجاد آگاهی از برند از طریق لینک سازی

آگاهی از نام تجاری همه چیز در مورد افزایش تأیید هویت شرکت شما است. در حوزه آنلاین ، این امر می تواند از طریق ایجاد لینک استراتژیک اتفاق بیفتد.

     

  • تقویت وفاداری مشتری
  •  

  • با جلب توجه سرب های گمشده
  •  

  • کاهش هزینه های خرید مشتری

تاکتیک های ایجاد لینک که کار می کنند

ساختمان پیوندی مقیاس پذیر و با کیفیت بالا یک شبه اتفاق نمی افتد. اما با چند تاکتیک متفاوت – مانند سه مورد زیر – می توانید نتایج عالی و برندسازی تجاری و سئو را مشاهده کنید.

     

  • ساختمان پیوند شکسته. وب سایتهای دارای مجوز را که دارای صفحات دارای پیوندهای شکسته هستند شناسایی کنید. با یک ایمیل شخصی که به مسئله پیوند اشاره می کند ، به صاحب وب سایت دسترسی پیدا کنید. پیوند مربوط به خود را به عنوان یک راه حل برای مشکل ارائه دهید.
  • راه حل

     

  • طراحی اینفوگرافیک. گرچه این تاکتیک مانند گذشته مؤثر نیست ، اما اینفوگرافیک های خوب هنوز هم از برند و نتایج جستجوگرها تولید می کنند.
  •  

  • فعال شدن در رسانه های اجتماعی. علاوه بر ارسال عمومی در رسانه های اجتماعی ، فعال شدن در جامعه راهی عالی برای ایجاد پیوندها است. در نظر بگیرید مقاله های خود را به مکان هایی مانند Reddit ، StumbleUpon و Hackers Growth ارسال کنید.

پس از ایجاد یک مارک قوی ، شروع به کسب Backlink به طور طبیعی از طریق شناخت برند و نتایج سئو می کنید. این چرخه رشد بی پایان است.

Backlink

تزریق بهینه سازی با برندسازی برای محتوای ستاره ای

هیچ اهمیتی در مورد اهمیت بازاریابی محتوا در هنگام نتایج کلی بازاریابی دیجیتال شما وجود ندارد.

بازاریابی محتوا

محتوائی که برنده است هر دو سئو و مارک کردن بهترین روشها را در هم می آمیزد.

برای بهترین نتیجه ، محتوا را هم برای موتور جستجو و هم برای مخاطبان خود بنویسید. اگر فقط برای مخاطبان خود بنویسید ، ممکن است هیچگاه شاهد بهبودی در رتبه بندی خود نباشید. محتوای انتزاعی که فاقد بهینه سازی باشد ، تاکنون پیش خواهد رفت.

در ضمن تمرکز مخاطبان خود را در آغوش سئو بگیرید. با انجام این کار ، یک موتور بازاریابی محتوا قدرتمند ایجاد می شود که به شما کمک می کند تا رتبه شما افزایش یابد و برند شما از هر زمان دیگری قوی تر شود.

رتبه کلمات کلیدی در بخش های مختلف چرخه فروش

هر کلمه کلیدی موجود در آنجا یک هدف اصلی برای جستجوی زیر دارد:

     

  • ناوبری: مستقیم جستجو برای شخص ، شرکت یا مارک تجاری (به عنوان مثال آدیداس ، اپل).
  •  

  • اطلاعاتی: در جستجوی پاسخ های سریع (به عنوان مثال دستور العمل ها ، اخبار) جستجو می کند.
  •  

  • تجاری: جستجوهایی که منجر به خرید می شوند (مثلاً قیمت گذاری ، توضیحات محصول).
  • قیمت

     

  • معامله: جستجو می کند که می تواند یک کار را انجام دهد (به عنوان مثال ثبت نام ، خرید).

برای استحکام بهتر مارک تجاری ، صفحات وب شما باید w را تراز کنندبا هدف کاربران خود شما می توانید این کار را از طریق تحقیق ، بهینه سازی و اجرای کلید واژه انجام دهید.

این نوع تراز فقط زمانی اتفاق می افتد که ابتدا اهداف برند خود و تحقیق سئو را با هم هماهنگ کنید. و هنگامی که این اتفاق می افتد ، همه برنده می شوند.

استفاده از تحقیقات کلید واژه ها برای تمرکز هویت برند

من مشاغل کوچک زیادی را دیده ام که سعی می کنند همه را راضی کنند. آنها در تلاش برای جلب مشتری بیشتر فاقد یک مارک بیش از حد متمرکز هستند. در نتیجه ، این منجر به اثر خلاف واقع می شود. از آنجا که آنها مکان مشخصی را ایجاد نکرده اند ، مشتریان مناسب ارتباط محکمی با برند ندارند.

در تجربه من ، تحقیقات کلمات کلیدی هوشمند می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با بهره گیری از شرکت ها از دو طریق ، بر این مانع غلبه کنند:

     

  • باریک کردن دیوارهای شما. اگر به جای اینکه سعی کنید همه را خوشحال کنید ، موفقیت بیشتری پیدا خواهید کرد. یک طاقچه باریک به شما امکان می دهد تا در پیام رسانی خود لحظه ای کنید ، پیشنهادات خود را هدف گذاری کرده و با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
  •  

  • یافتن مسیرهای جدید مارک تجاری کاوش در زیرمجموعه کوچکتر از صنعت شما ، ایده های جدیدی را به ارمغان می آورد. تحقیقات کلمات کلیدی می تواند شما را در مورد محتوای جدید ، پیشنهادات و خدماتی که می توانید به طاقچه خود ارائه دهید ، روشن کند.
  • ایده

فرض کنید شما یک شرکت خدمات مالی جدید هستید ، مانند Liquidator ارزی ، به دنبال ورود به بازار هستید. استفاده از جستجوهای مرتبط با گوگل می تواند ایده های زیادی را برای راه های متمایز کردن نام تجاری در هنگام هدف قرار دادن کلمات کلیدی با ارزش سئو تعیین شده به شما ارائه دهد:

برچسب های ALT تصویر را بنویسید تا از تجسمی تجاری بصری استفاده کنید

مارک های زیادی به شناخت بصری می رسد. اگر می توانید مردم را به رسمیت بشناسید که طرح ، آرم و سبک شما را تشخیص دهند ، پس یک مارک قوی ایجاد کرده اید.

وقتی صحبت از SEO می شود ، می توانید با استفاده از برچسب های بهینه شده ALT روی تصاویر ، سطح این تاکتیک مارک تجاری را بالا ببرید.

اجازه ندهید که جستجوهای مارک شما روی SERP خسته کننده و بصری فرود بیایند. از تگ های ALT استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر بار شخصی در جستجوی شغل شما ، هویت بصری برند شما تقویت می شود.

پیاده سازی برچسب های ALT تصویر

با مراجعه به وب سایت خود و نوشتن برچسب های مناسب ALT برای هر یک از تصاویر مارک شده خود شروع کنید. این یک گام ساده است که می تواند منجر به نتایج عالی شود. همچنین می توانید با استفاده از برچسب های ALT ، قدرت برند خود را تا حد زیادی افزایش دهید تا تصاویر بدون مارک در سایت خود را با کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید.

در نظر داشته باشید ، گوگل حتی با وجود سادگی برچسب های تصویر ، بهینه سازی با کیفیت بالا می خواهد. از چاشنی کلمات کلیدی خودداری کنید و از زبان طبیعی برای توصیف هر تصویر استفاده کنید.

مدیریت و بهینه سازی نتایج سئو محلی خود

اگر کار تجاری و خمپاره ای انجام دهید ، جستجوهای مارک شده احتمالاً لیست محلی را به وجود می آورند. به همین دلیل ، مهم است که مارک تجاری خود را در رابطه با این نوع نتایج دائمی نگه دارید. بسیاری از شرکت ها به دلیل کمبود وقت برای مدیریت و بهینه سازی این داده ها ، کوتاه می آیند.

شامل داده های مناسب

اهمیت جستجوی محلی در داده ها نهفته است. این نه تنها باید دقیق باشد ، بلکه داده ها باید در بین بانکهای اطلاعاتی مختلف که شامل اطلاعات شرکت شما است ، سازگار باشد.
تکان دهنده است که چگونه بسیاری از دایرکتوری ها فاقد داده های صحیح هستند.

فقط در مورد فاجعه تجاری فکر کنید که اگر نتایج جستجوی محلی شما داده های نادرستی درمورد مواردی مانند مکان شما ، ساعات فروشگاه یا شماره تلفن خود ارائه دهد. اگر در سئو مناسب محلی سرمایه گذاری نکنید ، می توانید به کابوس خدمات مشتری ختم شوید.

سرمایه گذاری

سس مخفی سئوی محلی: بررسی

راه دیگری که سئو محلی باعث تقویت برندسازی می شود از طریق بررسی است. تعداد و کیفیت بررسیهای گرفته شده از برند شما مستقیماً در رتبه بندی شما تأثیر می گذارد. اما آنها همچنین تأثیر زیادی در برند شما دارند.

آیا تابحال وجود داشته است که بر اساس بررسی های بد ، رستوران یا تجارت جدید را بررسی نکنید؟ می دانم که دارم. به همین ترتیب ، من ساخته شده امبه دلیل بررسی های شگفت انگیز ، به یک رستوران جدید مراجعه کنید.

این به هر دو روش کار می کند – و این چیزی است که باید هنگام SEO و عملکرد مارک تجاری به آن توجه کنید.

بنابراین نظر شما در مورد تقاطع SEO و مارک تجاری چیست؟ به نظر شما ادغام این دو تاکتیک بازاریابی در یک نیروگاه هماهنگ مهم است؟

من دوست دارم افکار شما را در نظرات زیر بشنوم.