The Inbounder 2016 – سخنرانان و شرکت کنندگان در برداشت خود از اشتراکاتشان استفاده می کنند

چند هفته پیش ، تیم بازاریابی ما در کنفرانس جهانی Inbounder در شهر دوست داشتنی اسپانیا والنسیا شرکت کردند. این رویداد در نسخه ۲ خود اما برای اولین بار برای عموم آزاد است ، Gianluca Fiorelli ، متخصص بازاریابی ورودی و همکاری Moz.

در طی دو روز ، در تاریخ ۱۹ و ۲۰ ماه مه ، بیش از ۲۰ بلندگو بین المللی و بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده از سراسر جهان ، نبض جدیدترین روند بازاریابی ورودی را دریافت کردند ، شاخه سازی به SEO ، PPC ، برندسازی ، وب روانشناسی ، بازاریابی محتوا و موارد دیگر.

بازاریابی محتوا

کنفرانس Inbounder که از سال گذشته به عنوان اتاق فکر آغاز شد و بیش از ۵۰ نفر از رهبران فکر را در خود جمع کرد و منجر به یک مانیفست ۱۳۰ صفحه ای با بینش در مورد روند تکامل و روند بازاریابی ورودی شد ، امسال یکی از مورد انتظارترین رویدادهای دیجیتال در اروپا بود. .

دیجیتال

علاوه بر سازمان عالی کنفرانس ، که توسط WAM (ما در حال بازاریابی هستیم) تضمین شد ، نکته های برجسته قطعاً ارائه ها و گفتگوهایی بود که ما فرصتی برای حضور در آن داشتیم. همه چیز کمی برای همه وجود داشت ، و واقعاً وحدت و جهت گیری همگن به تمام اطلاعات به اشتراک گذاشته شده وجود داشت. شاید اینقدر به رسانه های اجتماعی توجه نشده باشد ، اما صحبت هایی در مورد تغییر همه این موارد برای سال ۲۰۱۷ وجود دارد.

اکنون برای کسانی از شما که شرکت کرده اند ، تصمیم گرفته اید که بهترین ارائه را انتخاب کنید یا چه بینش هایی را که می خواهید به خانه برگردانید که می خواهید اعمال کنید.

در اینجا در رتبه بندی وب پیشرفته ، ما به طور قطع موارد مورد علاقه شخصی خود را داشتیم ، که در مورد نحوه تطبیق و استفاده از نیازهای خود در مورد آنها صحبت کرده و تصمیم گرفته ایم.

دیدگاه سخنرانان چیست؟

اما در حالی که من در کنفرانس بودم ، یادداشت می گرفتم (و صدای جیر جیر توییت می کردم) برایم جالب بود که بدانم خود سخنرانان در مورد این کنفرانس چه چیزی را دوست دارند ، یا اینکه چه ارائه های دیگری برای آنها مفید است. از این گذشته ، یکی از مهمترین جنبه های حضور در کنفرانس ها ، علاوه بر رهبری فکری ، تبادل ایده با همسالان شما و پیدا کردن الهام بخش است.

بنابراین به محض اینکه به خانه رسیدم ، به برخی از حاضرین که با آنها در تماس بودم و همچنین بلندگوها ، ایمیل ارسال کردم. من می دانم – به عنوان یک بازاریاب ورودی ، از نفرت داشتن متنفرم. اما من با خودم گفتم “سلام ، این دلیل خوبی است ، من مطمئن هستم که بیشتر آنها تحت فشار قرار نخواهند گرفت”. با کمال خوشحالی ، اکثر آنها تقریباً بلافاصله پاسخ دادند ، خوشحالم که از این ایده کمک گرفتم و به من کمک کردم این قطعه را که به عنوان برنامه کنفرانس در نظر گرفته شده است بنویسم ، بخشی “اجازه دهید نتیجه بگیریم”.

بدیهی است اولین کسی که با آن تماس گرفتم ، خود جیانلوکا فیورلی بود. من کنجکاو شدم ، همانطور که من مطمئن هستم که همه افراد دیگر ، این را بدانند که چگونه او فکر کرد این کنفرانس ، چه او از همه چیز راضی است ، چه برنامه ای برای Inbounder در سال ۲۰۱۷ دارد.

روز یکشنبه ، یک بار که من سرانجام از توفان Inbounder بهبود یافتم ، به آن نگاه می کردم و مطمئناً به دلیل گذشته ام در صنعت تلویزیون ، فهمیدم که چقدر سازماندهی یک رویداد مانند Inbounder شبیه به نمایشگاه دهنده است. یک سریال تلویزیونی

نمایشگر ، اگر نمی دانید ، روح یک سریال است ، زیرا نه تنها او کسی است که مفهوم خود را ایجاد کرد و خط داستانی خود را نوشت و فیلمنامه های مهمترین قسمت ها و حتی مهمتر از آن ، کسی که به آن اهمیت می دهد لحن سریال در تمام قسمت ها سازگار است.

برای من سازماندهی و “کارگردانی” The Inbounder دقیقاً همین بود و هدف اصلی من این بود که تمام گفتگوها ، گرچه در مورد موضوعات بسیار متفاوتی نیز باشند ، از لحن و پیام مداوم برخوردار بودند ، و این این بود که Inbounder جایی است که ما در آن هستیم به طور کلی در مورد بازاریابی صحبت نکنید بلکه در مورد نحوه انجام بازاریابی صحبت کنید.

صادق باشیم ، همه ما به آنچه مردم مانند گودین می نویسند و می گویند دوست داریم ، اما نمی توانیم جلوی گفتگو را بگیریم و فرض کنیم “گاو ما باید بنفش باشد” ، ما همچنین باید توضیح دهیم و بفهمیم چگونه می توانیم آن گاو بنفش را بفروشیم.

به طور کلی ، من بسیار راضی هستم که این پیام اکشن به حاضران رسید و از بازخوردی که من هنوز هم دریافت می کنم ، ما موفق به ارائه آن شدیم.

اکنون ، بدون استرس روزهای کنفرانس ، می توانم بگویم که Inbounder بر همه انتظارات من غلبه کرده است. بله ، ما نقص هایی داشتیم (به عنوان مثال: در بعضی موارد ترجمه همزمان عالی نبود یا مداحی در بعضی از قسمت های محل یا مشکلات فنی کوچک) ، اما بازخوردهای مثبت ۱۰۰ برابر بیشتر از معدود موارد منفی است.

استرس

با این حال ، برای چاپ اول of The Inbounder – و علی رغم کمال گرایی من – می توانم بگویم که این کنفرانس به خوبی تولید شده است.

در حال حاضر ، مانند بازاریاب های خوب ، ما همه چیز را پردازش می کنیم و همه چیزهایی را که باید بهتر از آن مورد تأکید قرار دهیم ، برای ارائه نسخه دوم حتی دیدنی تر سال آینده است.

بنابراین ، شخصاً ، من در حال حاضر با برخی بلندگوهای بالقوه برای The Inbounder 2017 در تماس هستم ، که هدف من از این است که بدیهی است تنوع و کیفیت بالای کلیدها را حفظ کنم ، بلکه دوست دارم افرادی را از بینگ ، Google ، فیس بوک اما نه برای مواردی مانند گفتارهای کلاسیک Q&A یا گفتارهای “از قبل پخته شده” بلکه با چیزهای کاملاً جدیدی که می تواند بازاریابی به ما بینش واقعی در مورد نحوه یادگیری ماشینی ، اندازه گیری نامزدی یا جستجوی صوتی – فقط برای استناد به برخی از موضوعات بالقوه – برای ما ارائه دهد

سرانجام ، همچنین با الهام از مکالمه ای پر زرق و برق که من در طول کنفرانس با ژانا لرد انجام دادم ، فکر می کنم در مرز جدید بازاریابی ، مانند مجازی و واقعیت افزوده ، دستیارهای انتقال دهنده و مجازی ، از متخصصان گوینده چندانی استفاده کنم.

اکنون این راهی برای پیش بینی نسخه ۲۰۱۷ است! گویندگان گوگل ، Facebook یا Bing و مباحثی از قبیل واقعیت و واقعیت افزوده واقعاً این واقعیت را ترجمه می کنند که نسخه سال آینده آن را نه یک ، بلکه دو قدم بیشتر طی می کند و نوار را خیلی بالاتر می برد.

با این حال ، به نظر من ، Inbounder در حال حاضر استانداردی برای کنفرانس های دیجیتال در سراسر اروپا تعیین کرده است. این مجموعه توانست مجموعه ای از اطلاعات و نکات عملی را با فرصت های شبکه ای عالی و فضایی سرگرم کننده ترکیب کند. شاید محل ارتباط زیادی با آن داشته باشد.

اگرچه من از ایجاد لیست هایی متناسب با تاپیک متنفرم ، از جمله قابل توجه ترین بلندگوهای Inbounder (صرفاً بر اساس محبوبیت آنها در صنعت) ، شامل Aleyda Solis ، Rand Fishkin ، Will Critchlow ، Bas van den Beld ، Wil Reynolds ، لیزا مایرز ، Kieran Flanagan از Hubspot ، جنیفر Sable López از موز ، یا Joanna Lord. لیست کامل بلندگوها را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

موارد زیادی وجود دارد که می خواهم در مورد کنفرانس بگویم ، اما در پایان بیشتر نظرات من توسط کسانی که با آنها تماس گرفتم بیان شد. بنابراین بدون آگهی بیشتر ، من فقط می خواهم به شما اجازه دهم ببینم چه سخنرانان و شرکت کنندگان از Inbounder 2016 با آنها بازگشتند:

چند مورد از راههای بزرگ پیشگامانه من:

     

  • من عاشق ارائه ین لوپز در مورد چگونگی ایجاد یک تیم عالی و الهام بخشیدن از آنها برای انجام بهترین کارها ، به ویژه ایده تمرکز روی نقاط قوت و نه تلاش برای برطرف کردن نقاط ضعف بود
  •  

  • ویل کریچلو ، باعث می شود من درباره آینده جستجوی تلفن همراه و صدا بسیار فکر کنم و اینکه چگونه قصد / رضایت کاربر نقش بزرگتری را در مقابل کلمات کلیدی و پیوندها در آینده ایفا خواهد کرد
  •  

  • ایده ویل رینولدز مبنی بر اینکه می توانید در جستجوی خود پیروز شوید و در مردم از دست بدهید عالی بود؛ من قصد دارم از این عبارت در آینده استفاده کنم “