راهنمای انسانی برای ایجاد لینک

تعداد زیادی مقاله در زمینه ساخت و ساز در آنجا وجود دارد.

بیشتر آنها توسط متخصصان واجد شرایط نوشته شده و نکاتی عالی در مورد چگونگی ایجاد استراتژی ایجاد لینک ، کسب لینک به طور طبیعی و چگونگی یافتن بهترین اهداف ارائه می دهند.

اما یک مورد که من اغلب نمی بینم پست ساختمانی است که از دیدگاه انسانی نوشته شده است.

بیشتر مشتریانی که بطور روزانه با آنها سر و کار دارم ، مشاغل کوچک (اشتباه) هستند که یک برند آنلاین یا مشاغل متمرکز محلی ایجاد می کنند که به دنبال قرار گرفتن در معرض بهتر آنلاین در منطقه جغرافیایی خود هستند.

یک مورد که این مشتریان اغلب مشترک هستند؟ بودجه تبلیغ محتوای کمی یا کاملاً صفر .

بکارگیری همه آن “تاکتیک های فوق العاده و مقیاس پذیر” قطعاً باید اولویت شماره یک در مبارزات انتخاباتی آنها باشد ، درست است؟ یک یا دو مورد را پیدا کنید و آنها را به زمین بیاندازید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید!

در اینجا چرا اشتباه می کنید

به عنوان بازاریاب ، ما به مشاغل کمک می کنیم تا با مصرف کنندگان (b2c) ، شرکت های دیگر (b2b) یا هر دو ارتباط برقرار کنند.

صنعت SEO در گذشته تا حد زیادی عنصر انسانی را نادیده گرفته است ، اما هرچه ما تکامل می یابیم و محصول (موتورهای جستجو) پیچیده تر می شود ، نمی توان اهمیت یک برند را به عنوان یک انسان دست کم گرفت.

من می دانم سئو های دیگر ، بازاریاب های ورودی ، بازاریاب های دیجیتال – هر آنچه را که ترجیح می دهید – این را قبلاً فراخوانده اند ، اما زمان آن رسیده است که تلاش خود را برای تاکتیک های مقیاس پذیر و گلوله های نقره ای متوقف کنید.

دیجیتال

به ویژه برای مشاغل کوچک و محلی ، ایده تاکتیک های مقیاس گذاری واقعاً مؤثر نیست. مطمئناً روشی نیست که دوست داشته باشیم یا برخی ادعا می کنند.

این استراتژی های ایجاد پیوند به یک برند با شهرت قبلی و همچنین اکثراً اهرمی برای مجذوب کردن دیگران – که تقریباً همیشه غریبه های کاملی هستند- وابسته است تا خواندن ، دوست داشتن ، اشتراک گذاری ، چه رسد به اینکه به آن پیوند داشته باشند ، چه محتوا.

چرا (سایت هدف) می خواهد به مراقبت (شرکت کوچک “x” در [مشتری شهر]) و محتوای مرتبط با آن (سایت هدف) پنج ماه پیش ایجاد شود؟

نکته طرفدار : آنها برنده نخواهند شد .

چگونه می توانید فراتر از سئو و بازاریابی بروید تا بتوانید پیوندهای قانونی ، مرتبط و انسانی برقرار کرده و آنها را به فرصتهای ساخت پیوندی محکم تبدیل کنید؟

پنج ایده زیر را بررسی کنید و به من بگویید که در نظرات چه فکر می کنید.

ساختمان پیوندی شکسته غیر مقیاس پذیر از طریق دسترسی

ممکن است در حال فکر کردن باشید:

ساختمان پیوند شکسته و دسترسی؟ این تاکتیک نهایی قابل مقیاس است که مقدار را بیش از کیفیت ارزیابی می کند!

و از نظر فنی ، شما درست خواهید بود. اما این تاکتیک ساخت و ساز پیوند شکسته شما نیست. این ساده ، هدفمند و ارتباطی مناسب برای ایجاد یک تجارت است.

شانس این است که شما بسیاری از این فرصت ها را پیدا نکنید ، اما این کار را انجام می دهند وجود دارند و وقتی فرصتی دارید ، اهمیت “پول نقد” را افزایش می دهند.

به عنوان مثال ، اکثر راهنماهای ایجاد لینک شکسته به شما توصیه می کنند جستجوی خود را با کل اینترنت شروع کنید . در اصل ، هیچ مته ای غیر از کلمه کلیدی تصادفی در اینجا یا آنجا وجود ندارد.

این کار چقدر هدفمند نیست ، ارتباط انسانی مبتنی بر کار می کند. در این تاکتیک ، بیایید با موفقیت ترین محتوای محتوای مشتری شروع کنیم.

این که آیا موفقیت شما را از طریق ترافیک ارگانیک ، سهام اجتماعی یا اهداف تعیین شده در Analytics اندازه گیری می کنید ، مهم این است که داده هایی را برای پشتیبانی از محتوا به خوبی ارائه دهید.

پس از مشخص کردن مطلبی از محتوای موفق ، انواع جستجوهای مختلف گوگل را در مورد کلید واژه اصلی و عبارت کلیدی آن محتوا انجام دهید.

سؤالات متفاوتی را انجام دهید ، برخی از آنها دقیقاً مطابق با هدف کاربر است که امیدوارید جستجوگرها محتوای شما را با آنها پیدا کنند ، بلکه سایر مواردی که به طور کلی دارای همان موضوع یا پردازش هستند. برای یافتن نتایج مختلف ، زمان دیگری را جستجو کنید و از ایجاد خلاقیت کمی نترسید.

خلاقیت

توصیه می کنم از ابزار تحقیق کلمه کلیدی خود استفاده کنید (مورد علاقه شخصی من در حال حاضر کلمه کلیدی tool.io است) تا مطمئن شوید که از همه زاویه ها به این موضوع ضربه می زنید. با مشاهده SERP های مختلف ، شروع به یافتن صفحات خاصی می کنید که به احتمال زیاد هدف از پیوند به محتوای شما هستند.

هنگامی که شما یک هدف را پیدا کردید – امیدوارم بیش از یک مورد وجود داشته باشد – صفحات اطراف آن سایت را کاملاً جستجو کنید تا مناسب ترین مخاطب را پیدا کنید لطفاً فقط به “مدیر وبلاگ نویسی” اعتماد نکنید.

گفتگو با یک دستیار بازاریابی ، تیم دیجیتال یا اطلاعات عمومیدفتر به طور قابل توجهی به احتمال زیاد منجر به ایجاد پیوند می شود – به عنوان یک تجارت تجاری بالقوه نیست! – از پر کردن فرم تماس عمومی.

سریع ScreamingFrog چگونه برای BLBing

URL صفحه هدف خود را وارد ScreamingFrog کنید ، اما قبل از شروع خزیدن ، برخی از ویرایش های مربوط به تنظیمات عنکبوت عمومی لازم است تا این روند را تا حد امکان کارآمدتر کند.

هنگامی که برای اولین بار برنامه را آتش می کنید و روی “پیکربندی” کلیک می کنید ، از منوی کشویی “عنکبوت” را انتخاب کنید. تنظیمات استاندارد باید چیزی شبیه به این باشد:

اگر در یک وب سایت ویژه بزرگ کار می کنید ، می توانید فقط در یک مورد محدود کنید ، اما من توصیه می کنم در بیشتر موارد عمق حداقل در دو مورد باشد تا شانس یافتن یک لینک شکسته را افزایش دهید.

با اعمال تنظیمات خود ، گزارش را اجرا کنید. اگر درست کار کرده اید ، این باید یک خزیدن نسبتاً سریع باشد ، بیش از ۹۰ ثانیه بیشتر نیست. پس از اتمام ، روی برگه کد های پاسخ کلیک کنید و خطای مشتری (۴xx) را انتخاب کنید و لیستی از خطاها را مشاهده خواهید کرد.

کار از اینجا دستی می شود. پیوندهای شکسته شده را بررسی کنید – چه در صفحه هدف شما باشند یا فقط در سطح یا دو سطح زیر باشند و ببینید آیا این مناسب برای محتوای شما است. حتی اگر اینگونه نباشد ، صفحه را برای مکان های دیگر اسکن کنید که محتوای شما در نسخه کپی شود.

گاهی اوقات فقط اطلاع رسانی به یک مدیر وب سایت یا بازاریاب دیجیتال در مورد یک خطا – در این مورد یک لینک خراب – باعث می شود حداقل در شروع گفتگو در مورد ذکر مطالب خود ، دروازه ای باز شود.

اگر پیوند شکسته متناسب با محتوایی است که سعی در ایجاد لینک برای آن دارید ، مناسب ترین مخاطب را بیابید و از یک الگوی ایمیل کوتاه اما شیرین برای افشای مطالب خود استفاده کنید و از ذکر و / یا پیوند استفاده کنید.

من الگوهای ایمیل را در اینجا پوشش نخواهم داد ، زیرا این روند فقط باید تعامل مناسب و مؤدبانه بین انسان و انسان باشد. فقط خوب باشید ، به سرعت آنها را از این خطا مطلع کنید ، به سرعت مطالب خود را مشابه و مرتبط ذکر کنید و امیدوارم چیزهای خوبی در پی آن باشد.

اهرمی که قبلاً وجود دارد!

ویل رینولدز این RCS را صدا می کند. یا ، می دانید ، بازاریابی .

اگرچه برای هر مشاغل بسیار مهم است ، برای افرادی که بودجه کم و کمبود تلاش برای بازاریابی اضافی دارند (AdWords ، ارتقاء محتوای پرداخت شده و غیره) بسیار مهم است.

این تاکتیک احتمالاً نیاز به خرید قانونی از مشتری خواهد داشت ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها مایل به کمک نباشند (نهایتا ، آنها شما را استخدام کردند).

استخدام

یک جلسه ۳۰ دقیقه ای احتمالاً همه چیزهایی است که لازم است برای فهمیدن چند مورد که می تواند به فرصتهای پیوند منجر شود برخی از سؤالات خوب برای پرسیدن:

     

  • چه اتفاقی می افتد در منطقه محلی؟ آیا اتاق یا رویدادهایی وجود دارد که شرکت می تواند به هر طریقی به آنها بپیوندد ، حمایت کند یا به آنها کمک کند؟
     
  • آیا پیوندهای تجاری قدرتمندی از قبل برقرار شده اند؟ چه با یک تأمین کننده ، چه مشاغل محلی دیگر یا مشتری بین المللی باشد ، تا زمانی که نپرسید ، نمی دانید.
  •  

  • اگر به معنای قرار گرفتن در معرض اضافی و سودآوری بالقوه باشد ، شما حاضر هستید چقدر خلاق باشید. بازاریابی چریکی و / یا هدایای رایگان می تواند سرگرم کننده ، راه های خلاقانه برای به دست آوردن پیوند و جلب توجه باشد. فقط اطمینان حاصل کنید که آنها مطابق با مارک تجاری هستند.

محدودیت های موجود در اینجا بی پایان است ، این فقط به شرکتی که با آنها کار می کنید ، شرکت هایی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید ، بستگی دارد و آنها چقدر خلاق هستند که مایل به بودن هستند.

به ایده های گیر افتاده اید؟ با تیم خود یک طوفان قدیمی از مد روز قدیمی نگه دارید تا ایده های خود را ادامه دهند. اما آن را فقط به SEO محدود نکنید ، خارج شدن از حباب بازاریابی جستجو فقط به خلاقیت شما کمک می کند.

ایده

ساخت چیزی که مردم به آن اهمیت خواهند داد

در سال ۲۰۱۴ ، موتورهای جستجوگر درمورد موجودات و درک روابط بین این موجودات هستند.

اگر بتوانید بخشی از محتوا را بسازید که بازار هدف شرکت به آن اهمیت می دهد ، شما فرصتی دارید که از جاهای مختلف پیوند کسب کنید. با استفاده از مهارت های تحلیلی و بازاریابی محتوا ، یک برند می تواند چیزی را ایجاد کند که با افراد یک منطقه یا در سراسر کشور طنین انداز باشد.

بازاریابی محتوا

بدیهی است که اینفوگرافیک ها تا زمان مرگ انجام شده اند. اما هنوز جایی وجود داردیا محتوای تصویری منحصر به فرد که چیزهای پیچیده را با روشی آسان برای هضم توضیح می دهد. یک استراتژی عالی – که من خودم از آن استفاده کردم – از این ارائه کین جیمیسون نتیجه گرفت.

این شامل استفاده از داده های در دسترس ، دوباره هش کردن ، توضیح و تجسم آن به روشی است که مصرف کننده متوسط ​​می تواند آن را درک کند و به نوبه خود تبدیل شدن به یک ناشر مربوطه در صنعت خاص. این می تواند برای هر صنعت کار کند: خودرو ، چاپ ، به معنای واقعی کلمه هر چیزی!

با این حال ، این فقط یک راه و یک واسطه برای پیگیری است. از چه راه های دیگری می توانید چیزی را ایجاد کنید که مردم به آن اهمیت دهند؟

مسافرت یا راهنماهای محلی برای محلات خاص برای مشاغل موجود در محل اسکان ، جلسه کاری یا صنعت هتل بسیار مناسب است. اگر ویدیو رسانه ای بی استفاده در طاقچه شماست ، طوفان مغزی روشهای خلاقانه ای برای استفاده از یک تولید است.

به فیلم نیاز به کمک دارید؟ محتوای ویستیا سرگرم کننده و مفید است.

درمورد مصاحبه ها چطور؟ چه کسی در جامعه – مربوط به طاقچه تجارت شما – می تواند مصاحبه کند و نظر خود را در مورد وقایع مهم درون سازمان یا صنعت بیان کند؟

مجدداً به این فکر کنید که افراد چه می خواهند ببینند ، بشنوند ، به اشتراک بگذارند و چگونه آنها به محتوائی که ایجاد می کنید ، واکنش نشان دهند. چه احساسی برانگیخته می شود وقتی آن محتوا را برای شخصی فاش کنی؟

شروع از آنجا و اجرای یک راه عالی برای ایجاد محتوای باکیفیت است که می تواند کمپین های SEO شما را تقویت کند.

ارتباط محتوای شما را آزمایش کنید

شما یک چیز عالی ، عالی ساخته اید! آیا مردم به آن اهمیت می دهند؟ رند فیشکین اخیراً توییت خوبی داشت:

بهترین توصیه من برای بازاریابان محتوا: اگر نمی توانید به این سؤال پاسخ دهید “چه کسی به تقویت این و چرا کمک خواهد کرد؟” آن را منتشر نکنید.

– رند فیشکین (randfish) ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴

اما اگر قبلاً محتوا را ایجاد کرده اید و بودجه لازم برای تبلیغ آن را ندارید ، چگونه می توانید اثربخشی و ارتباط آن را آزمایش کنید؟

یکی از راه های مورد علاقه من استفاده از Reddit است.

این وب سایت به هزاران هزاران نفر از Subreddits تقسیم می شود ، که می توانند بدون توجه به میزان گسترده یا هدفمند ، در هر موضوع ایجاد شوند. صرف نظر از آنچه در مورد محتوای شماست ، همیشه یک Subreddit مربوطه پر از کاربران پرشور برای ارسال محتوای شما وجود دارد. با این حال ، قبل از خود تبلیغ ، شما باید برای به دست آوردن راه راه خود را.

برخی از subreddits هایی که علایق شخصی شما و همچنین برخی از آنها مربوط به زندگی کاری شما است را پیدا کنید (توصیه می کنم از این طریق بررسی کنید / R / BigSEO) و در آنجا مشارکت کنید. هر چیزی را که زود از ماهی گرفته اید امتحان نکنید ، فقط به یک عضو اصلی و فعال جامعه تبدیل شوید.

هر چه بیشتر شما واقعاً مشارکت داشته باشید – تأکید کنید ، اظهار نظر کنید ، مقالات دیگر یا نکات بحث و گفتگو را به یک Subreddit ارائه دهید ، احتمالاً هنگام تلاش برای وصل کردن بخشی از مطالبی که برای مشتری ایجاد کرده اید ، تعقیب نخواهید شد.

برای مثال خاص ، اخیراً این کار را برای یک مشتری محلی انجام دادم. ما یک برنامه سفر آخر هفته را برای یک مهمان که از شهر هدف بازدید می کند ، ایجاد کردیم. بعد از چند کمک به Subreddit ، وارد شدم و پیوندی به راهنمای ارسال کردم.

اکنون ، من در تلاش نبودم تا کسی را در اینجا فریب دهم: شرح مختصراً صادقانه این بود که این محتوایی بود که ما برای مشتری ایجاد کردیم و می خواستم بدانم بعضی از redditor ها درباره رستوران هایی که توصیه می کنیم ، اتفاقاتی که تبلیغ می کنیم ، و سایر موارد فکر می کنند. بازخورد از افراد محلی.

در اینجا برخی از نظرات آورده شده است:

شما می توانید این استراتژی را در بسیاری از وب سایت های مختلف تکرار کنید ، اما با توجه به subreddits های موضعی خاص و توانایی سریع واکنش های کاربر واقعی ، Reddit انتخاب اول من است.

تکرار محتوا در سایر رسانه ها

تکرار مطالب یک روش عالی برای کسب قرار گرفتن در معرض اضافی ، سهام اجتماعی و پیوندهای ورودی است. برخی از راه های ارزشمند برای انجام این کار ، ایجاد همان مطالب در اشکال و رسانه های مختلف است.

به عنوان مثال ، مقاله طولانی شما در مورد ابزارک های آبی به عنوان یک دارایی بزرگ تصویری یا اینفوگرافیک عالی به نظر می رسد (با فرض اینکه داده های زیادی برای توضیح وجود دارد). یا شاید بتوانید یک فیلم کوتاه تهیه کنید که توضیح دهدهمه چیز در مقاله شما بیان شده است؟

اگر می خواهید تمام جنبه های غیر متنی مطالب خود – از جمله فیلم – را در یک تابلوی خاص در Pinterest قرار دهید ، این امر می تواند یک بازگشت مجدد را ایجاد کند.

در آینده ، با استفاده از Pinterest Analytics می بینید که هیئت مدیره واقعاً در حال خاموش شدن است ، می توانید یک پست وبلاگ کوتاه بنویسید که صفحه را برجسته کند ، مقاله ای که از آن پایه گذاری شده است ، و اکنون یک سوم مجدداً قصد دارید. به ذکر برخی از فرصتهای مناسب اتصال داخلی نیست. “