ممیزی کامل جستجوگرهای دیجیتال مقدماتی: قسمت دوم – در صفحه

پس از گذراندن لیست چک فنی ، هنوز هم چیزهای بیشتری وجود دارد که هنگام جستجو در سئوی سایت خود با یک شانه دندانه دار ، دندان های خود را وارد کنید.

عوامل موجود در صفحه می توانند در سایت شما تأثیر بگذارند. با انجام یک حسابرسی محتوا و اطمینان از اینکه کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار می دهید ، می توانید ترافیک ارگانیک خود را تقویت کرده و یا آنچه را که عقب نگه داشته است ، پیدا کنید.

حسابرسی محتوا

هر استراتژی محتوا ، که باید یکی از مؤلفه های اصلی هر برنامه سئو مناسب برای نیمه کاره باشد ، باید شامل ممیزی محتوا باشد. این بدان معناست که به تمام مطالب موجود در سایت نگاهی بیندازید تا از صحت آن ، پیوستگی و دقیق بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در مرحله اول ، نیاز به ایجاد یک فهرست محتوا است تا بتوانید دقیقاً آنچه را که دارید ببینید. همه اینها را در یک سند ورد یا یک صفحه گسترده با بخش های زیر و زیر عنوان ها سازماندهی کنید. به عنوان مثال ، ممکن است شما آن را در صفحه گسترده با عنوان WeaselCorp> About Us> The Team> I R Baboon ذکر کنید.

برای کمک به شما در نظم بخشیدن به همه چیز ، می توانید کد نویسی بخش های مختلف سایت را امتحان کنید و یا در بخش ها ، شماره های ۱٫۱ ، ۱٫۲ ، ۱٫۳ ، ۲٫۱ ، و غیره شماره گذاری کنید.

کار در دست

اکنون می توانید ممیزی محتوا را انجام دهید. هر قطعه را در مقیاس ۱-۵ قرار دهید ، ۱ “وحشتناک” تا ۵ “احتمالاً بهترین پست وبلاگ ایجاد شده”.

اما چه چیزی را باید در مطالب عالی خود جستجو کنید؟

سوژه عالی

آیا محتوا با مواردی که برای تجارت شما اهمیت دارند ، سروکار دارد؟

صفحات ، عناوین ، زیرنویس ها و عناوین باید همه به یک موضوع مرتبط با تجارت شما اشاره کنند. علاوه بر این ، آیا کلیه مطالب به عنوان یک کل با کلیه جنبه های کسب و کار شما سروکار دارد یا اینکه برخی زمینه ها با جزئیات بیشتری پوشش داده شده اند؟

دقیق و به موقع

آیا این محتوا هنوز هم می گوید چیزهایی که برای کسب و کار شما مهم هستند ، یا پر از لینک های مرده و محصولاتی است که دیگر نمی فروشید و یا سرویس خود را ارائه می دهید؟

اطمینان حاصل کنید که همه چیز دقیقاً صحیح است و هر چیزی که نیست باید به روز شود یا حتی فقط به صورت آبده درآید.

خدمت به کاربر و مشاغل

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در شرکت شما اغلب در وب سایت خود حرفی می زنند ، بعضی اوقات ممکن است سردرگمی در مورد اینکه چه کسی برای این محتوا در نظر گرفته شده وجود دارد. به یاد داشته باشید ، هر چیزی که در وب سایت شما ظاهر می شود باید هم برای شخص مورد نظر باشد و هم برای تجارت خوب باشد. به عنوان مثال ، تماس با اقدام باید واضح و مستقیم باشد اما بر تجربه کاربر تأثیر نگذارد.

افرادی که محتوا را می خوانند

تجزیه و تحلیل هنگام انجام ممیزی محتوا به شما کمک می کند تا ببینید که کدام بخش از محتوا واقعاً برای تجارت شما کار می کند.

کدام مقاله ها و صفحات یافت می شوند و خوانده می شوند؟ اشتراک داره؟ آیا زمان کم در صفحه / میزان گزاف گویی بالا – آیا افراد به سرعت از صفحه خارج می شوند یا از وب سایت خارج می شوند؟ آیا افراد پیگیر فراخوان اقدامات هستند؟ محتوا باید برای خوانندگان کار کند یا صرفاً بی معنی است.

کپی حرفه ای

هر محتوا باید عاری از خطا ، دستوری ، هجی یا لحن باشد. مطالب را با صدای بلند بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که درست به نظر می رسد و از چک کردن طلسم همراه با خواندن مناسب همه چیز برای بررسی اشتباهات استفاده کنید. یک راهنمای سبک برای محتوا ایجاد کنید و به آن بچسبید ، و همه کلمات اختصاری و اصطلاحات اصولی را در سایت نگه دارید. لینک های پستی همه باید به یک روش باز شوند ، مانند باز کردن یک برگه جدید در مرورگر. شرح ها و عناوین باید متناسب باشند.

سازمان منطقی

اطمینان حاصل کنید که محتوا به شکلی معقول سفارش داده شده است ، که پیوندها به مکان های مناسب می روند و هیچ گونه اضافی وجود ندارد ، مانند موارد منو چند که در مکان های مختلف همین حرف را می زنند.

یک صدای مداوم

مارک شما روش خاصی برای صحبت کردن دارد ، همه آنها انجام می دهند. اسموتی های بی گناه را با یک شرکت بیمه مقایسه کنید. هر دو معتبر و مناسب هستند اما بسیار متفاوت. این که صدای برند شما بالا و حرفه ای باشد یا سرگرم کننده و تند و زننده باشد ، این نیاز به سازگاری در سطح صفحه دارد.

عناصر سئو

اطمینان حاصل کنید که همه عناوین ، کلمات کلیدی (بیشتر در مورد این مورد بعدی) ، عناوین ، زیرنویس ها ، ابرداده و برچسب های تصویر را مرور کرده اید.

شما باید اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی مورد نیاز خود استفاده می کنید ، همه چیز به درستی استفاده می شود ، و تصاویر دارای برچسب های متن متنی و عنوان برای اطمینان از مطابق بودن با موتور جستجو هستند.

هنگامی که یک ممیزی کامل محتوا را انجام دادید ، می توانید ببینید که چه مواردی عالی است ، جایی که جایی برای بهبود وجود دارد و شکاف هایی وجود دارد. شاید اگر نیاز دارید صنعت خود را به عنوان یک کل نگاه کنید ، یا برای مثال محتوای بیشتری را در مورد حمل و نقل ایجاد کنید ، اگر فاقد این منطقه هستید. این می تواند استراتژی محتوای شما را در مسیری که باید طی کند هدایت کند.

تحقیق در مورد کلید واژه

در محتوای صفحه برای سئو ، هنوز هم نیاز به کلید واژه است. از این گذشته ، کلمات کلیدی همان چیزی است که افراد هنگام جستجو در گوگل و Bin وارد آنها می شوندگرم

در اینجا بخش های کلیدی وجود دارد که هنگام انجام هرگونه تحقیق در مورد کلمه کلیدی باید به آنها توجه کنید.

مکان یابی

اگر در یک منطقه خاص از لحاظ جغرافیایی فعالیت می کنید ، باید از اصطلاحات مکان استفاده کنید – به طور خاص مواردی که افراد در آن منطقه استفاده می کنند. اگر از اینها استفاده کنید ، اهداف جستجوی خود را کمتر عمومی می کنید و این به شما در رتبه بندی کمک می کند.

دم بلند

یک کلمه کلیدی دم بلند کلمه ای است که از ویژگی های بیشتری استفاده می کند. آنها طولانی تر و کمتری هستند ، به طور کلی حجم جستجوی خیلی کمتری دریافت می کنند و معمولاً رتبه بندی آنها آسان تر است. کلمات کلیدی دم بلند نیز هنگامی که بازدید کنندگان از آنها برای بازدید از سایت شما استفاده می کنند با نرخ موفقیت بالاتر ارتباط دارند.

شرایط غیرمستقیم

به جستجوی اصطلاحات مربوط به خدمات یا محصولاتی که ارائه نمی دهید ، اما مرتبط هستند. این می تواند به فروش متقابل و ترافیک اضافی برای هدفمند کردن این شرایط کمک کند.

شرایط مصرف کننده و تجارت

اطمینان حاصل کنید که هر عبارت جستجوی هدفمند به روش صحیح انجام می شود. به عنوان مثال ، کسی که به دنبال چاپگر لیبل است ، اگر یک مصرف کننده ساده باشد که می خواهد برچسب برچسب را در خانه و یا مشاغلی که به دنبال شرکتی است برای تولید برچسب برای چسباندن محصولات خود ، به دنبال چیز دیگری باشد.

رقابت

گوگل Analytics و Keyword Planner می توانند در رابطه با شغل خود به طور خاص به شما کمک کنند در شرایطی که رقابت زیادی برای شرایط مورد نظر شما وجود دارد.

“>قصد کاربر باید واضح باشد. برای تجزیه و تحلیل این ، ما می توانیم کلمات کلیدی را به سه نوع مجزا تقسیم کنیم. ناوبری ، مخصوص یک سایت ، اطلاعاتی است ، یعنی زمانی که کاربر به دنبال اطلاعات خاص یا معامله ای است ، یعنی زمانی که یک کاربر می خواهد فعالیت خود را با تعدادی سایت انجام دهد.

متغیرها

شما باید اطمینان حاصل کنید که از هر گونه تغییر مناسب در شرایطی که کاربران در جستجوی آن هستند استفاده می کنید. این به معنی مترادف ، نامهای مستعار و تمام نامهای احتمالی است که افراد می توانند در جستجوی آن باشند.

شرایط درخواست

با توجه به بسیاری از افراد که از جستجوی صوتی استفاده می کنند ، خوب است کلمات کلیدی دم بلند را که به صورت سؤالات W است – پوشش دهد ، چه کسی ، چه ، چه زمانی ، کجا و چرا. و چطور. فقط برای خراب کردن اتحاد.

از چه ابزاری برای تحقیقات کلمات کلیدی می توان استفاده کرد؟

Übersuggest

اگر کنسول جستجو (گوگل Webmaster Tools) و Analytics به هم پیوند خورده اند ، می توانید به برگه Acquisition> Optimization Engine Search بروید و در زیر Query جستجو کنید.

جستجوی سایت مکان دیگری برای یافتن اطلاعات است. به برگه رفتار> جستجوی سایت> شرایط جستجو بروید.

تمام داده های جمع آوری شده را می توان با استفاده از دکمه Export صادر کرد.

روندهای گوگل

کنسول جستجو

برنامه ریز برای کلمات کلیدی

یکی از راه های عالی برای استفاده از برنامه ریز استفاده از وب سایت های رقبا برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی است. به سادگی صفحات فرود آنها را با استفاده از یک عبارت ، وب سایت یا دسته بندی ، به “جستجوی کلمات کلیدی جدید” وارد کرده و روی گزینه “دریافت ایده” ، سپس کلید واژه ها کلیک کنید. ستون را تنظیم کنید که از LOW فرود آید و شرایط استفاده کمتری را برای استفاده در سایت خود دارید.

گوگل Autocomplete

با استفاده از گوگل می توانید اصطلاحات مفید دم بلند را ارائه دهید. تکمیل خودکار نتایج جستجو با پرس و جوهای اصلی مشترک از کاربران. قبل از جستجو مطمئن شوید که آن را به حالت ناشناس اختصاص دهید تا در جستجوهای خودتان از یک لوییز منش استفاده نکند!

واژه نامه متا

پاسخ به مردم

نکات PRO

برای استفاده بیشتر از این ابزارها ، سه ابزار تقلب را توصیه می کنیم:

     

  1. از keybersuggest برای کلید واژه اصلی خود استفاده کنید و تمام نتایج را بدست آورید.
  2.  

  3. به Excel ارسال کنید و روی حذف Duplicates کلیک کنید.
  4.  

  5. اکنون از کلید واژه های گوگل استفاده کنید و لیست دو برابر شده را به بخش ‘یافتن کلید واژه های جدید اضافه کنید. معیارهای هدف گذاری خود را اضافه کنید و سپس روی دریافت ایده ها کلیک کنید. یک صفحه با ایده های Ad Group را به عنوان برگه پیش فرض بارگیری کنید.
  6. ایده

در حال حاضر کلمات کلیدی ایده ها به همراه اطلاعاتی درباره میانگین جستجوهای ماهانه ، سطح رقابت و پیشنهادات PPC ، لیست کاملی از کلمات کلیدی دم بلند و کوتاه را که می توانید هدف گذاری کنید ، در اختیارتان قرار می دهد.

در قسمت ۳: نکاتی در مورد سایت – ایجاد لینک و رسانه های اجتماعی.