ممیزی کامل جستجوگرهای دیجیتال مقدماتی: قسمت سوم – خارج از سایت

به بخش پایانی سری سه قسمت ما در یک ممیزی کامل جستجوگرها برای وب سایت خود بازگشتید. در حال حاضر شما باید امیدوار باشید با سئو فنی خود و هر گونه ویرایش در صفحه ای که شما نیاز به انجام آن دارید را درک کنید.

در مرحله بعد ، ما قصد داریم عناصر خارج از سایت را که باید نگران آنها باشید ، هم از طریق ایجاد پیوند و هم از طریق رسانه های اجتماعی ، پوشش دهیم.

ایجاد لینک – ممیزی

ممکن است پس از انتشار پنگوئن ، یک حرکت به سمت پایین را مشاهده کرده باشید ، یا شاید در گوگل Webmaster Tools یک هشدار عملکرد دستی داشته باشید. این باید تشویقی باشد که برای مرتب کردن نمایه Backlink خود با یک حسابرسی باید انجام دهید. گوگل به شما خوب می گوید برخی از تغییرات را ایجاد کنید. شما نمی خواهید وقتی آنها دیگر سؤال نمی کنند ، آنها را ببینید. اگر اخطار دریافت کردید ، باید سریع و سریع اقدام کنید.

Backlink

چگونه حسابرسی حذف پیوند را انجام می دهید؟

     

  • در ممیزی حذف پیوند چندین مرحله وجود دارد:
  •  

  • موجودی Backlink موجود
  •  

  • تجزیه و تحلیل برای تعیین اینکه آیا پیوندهای بد وجود دارد
  •  

  • حذف پیوندها به صورت دستی
  •  

  • رد پیوند
  •  

  • یافتن فرصتهای لینک جدید

۱ ٫ مرحله اول: موجودی Backlink

می توانید پیوندهای خود را در تعدادی از وب سایتها مشاهده کنید – از گوگل Webmaster Tools برای یک لیست ساده ، به Open Site Explorer و Majestic سئو اگر به دنبال بینش نسبت به سایتهایی هستید که از نظر اقتدار دامنه و معیارهای اعتماد به آنها پیوند دارند. . اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، خود را آماده کنید ، اگر سایت شما مدتی است که آنلاین بوده است ، شوک می تواند!

شما باید به تمام پیوندهای سایت خود نگاه کنید ، نه فقط موارد جدید. همه پیوندها مهم هستند – حتی از سالها پیش. در حالی که ما منتظر زمان واقعی پنگوئن هستیم ، به روزرسانی های کاملاً دور از هم دور می شوند و ۱۴ ماه بین بروزرسانی ها در یک نقطه می گذرد ، بنابراین مهم نیست که پیوند چند ساله باشد ، یک بررسی دقیق انجام دهید. هر یک از آنها می تواند نمره سئو شما را پایین بیاورد و آنچه Google در حال حاضر اسپم می داند ممکن است قبلاً هر دو به روزرسانی پنگوئن نبوده باشد.

اسپم

۲ ٫ مرحله دوم: کیفیت لینک ها را تحلیل کنید

اگر می خواهید پیوند بدی را شناسایی کنید ، به دنبال این صفات مشکوک باشید:

     

  • پیوندها از وب سایتهای با کیفیت پایین
  •  

  • تعداد زیادی پیوند بدون مارک
  •  

  • شبکه های وبلاگ
  •  

  • لیست دایرکتوری منسوخ شده
  •  

  • پست ها یا مکان های پرداخت شده
  •  

  • سایتهایی که اعتماد ندارند
  •  

  • سایت های نامربوط

برای یافتن پیوندهای بد می توانید از مجموعه ای از ابزارها استفاده کنید ، اما همچنین باید به صورت دستی چشم خود را به آنها ببندید. به دنبال مواردی باشید که شما را مشکوک می کنند. این ممکن است به یک دلیل خوب باشد. برای اطلاع از اعتبار لینک به سایتی که به شما لینک داده است مراجعه کنید. چشم انسان در مشاهده یک اسپم بسیار خوب است.

از خودتان چند سؤال مرتبط در مورد پیوند بپرسید.

     

  • آیا سایت تمرکز دارد یا در کل این مکان وجود دارد؟
  •  

  • آیا محتوا به طور طبیعی با شما متناسب است؟
  •  

  • آیا پیوندها از لحاظ مفهومی معنا پیدا می کنند یا بخشی از یک لیست طولانی است؟
  •  

  • اگر این سایت شما بود ، از آن راضی هستید؟

این خیلی فنی نیست ، اما کار می کند!

۳ ٫ مرحله سوم: حذف پیوندهای طفره رفتن

ابتدا باید سعی کنید که لینکهای ضعیف را از نمایه خود به صورت دستی حذف کنید – اگر بعضی از سایتها واقعاً بدگلی هستند ممکن است یک آدرس ایمیل یکبار مصرف مفید باشد. طوفان طولانی است اما ارزشمند است. اگر یک پنالتی دریافت کنید به هر حال باید این کار را انجام دهید – این کافی نیست که آنها را رد کنید. پس از پاک کردن هرچه بیشتر ، می توانید به ابزار Disavow بروید.

ابزار Disavow از گوگل همان چیزی است که شما برای حذف پیوندهای بد از نمایه خود می توانید از آن استفاده کنید ، اما همانطور که Google خیلی واضح است ، از آن با خطر خود استفاده می کنید. حذف پیوندهای بد می تواند به شما در هر اسلاید نزولی که ممکن است بعد از بروزرسانی جدید پنگوئن دیده باشید ، کمک کند ، اما با بیش از حد پرخاشگر بودن می توانید به همان اندازه مضر باشدپیوند بد ممکن است فکر کنید پیوند شلوار است ، اما در واقع گوگل ممکن است آن را دوست داشته باشد و شما می توانید به رتبه خود آسیب بزنید. اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، می تواند هیچ مشکلی برای شما ایجاد نکند.

مشکلی

در اینجا راهنمایی های گوگل در مورد این موضوع آورده شده است. من به اندازه کافی نمی توانم بگویم: شما باید مستقیماً مسیر سنتی حذف لینک ها را امتحان کنید – مستقیماً از مدیر وب سایت درخواست کنید. فقط در این صورت باید ابزار disavow را امتحان کنید.

۴ ٫ مرحله چهارم: فرصتهای جدید پیوند پیدا کنید

در حالی که لینک های بد بد هستند ، لینک های خوب عالی هستند! شما همچنین باید برای یافتن فرصتهای جدید در حسابرسی خود وقت بگذارید. به دنبال سایتهایی باشید که باعث ایجاد اعتماد به نفس می شوند ، و درمورد موضوعات نزدیک به خودتان می نویسند و به قدرت دامنه بالایی اعتماد دارند. اینها به ارتقاء رتبه شما کمک می کنند و در طولانی مدت پروفایل Backlink عالی را برای شما فراهم می کنند.

اعتماد به نفس

به یاد داشته باشید ، ایجاد لینک رپ بدی پیدا کرده است ، اما برای هرگونه فعالیت سئو ضروری است. خلاص شدن از شر چیزهای خوب و خوب است ، اما شما باید همواره در ساختن موارد جدید ادامه دهید. محتوایی را ایجاد کنید که افراد بخواهند به آنها پیوند دهند ، و وقتی سؤال خود را ادامه می دهید خوب عمل خواهید کرد.

حسابرسی رسانه های اجتماعی

۱ ٫ مرحله اول: ایجاد صفحه گسترده رسانه های اجتماعی

بر خلاف آخرین تمرین که در آن همه پیوندهای شما در یک مکان یافت می شوند ، تمام صفحات رسانه های اجتماعی شما متفاوت هستند. ایجاد یک صفحه گسترده به شما کمک می کند تا تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود را که صاحب آنهاست ، شناسایی کنید و اگر صفحاتی وجود دارد که شرکت شما از سنین قبل ایجاد کرده است که از آن روز تاکنون کسی به آن نگاه نکرده است.

هنگامی که گذرواژه ها و دستگیره ها را گردآوری کردید ، از خودتان بپرسید که آیا خودتان را بیش از حد نازک در شبکه پخش کردید یا خیر. آیا هر سایتی شخص خاص خود را دارد که کار این صفحه را انجام می دهد؟ آیا آن شخص وقت دارد که آن پروفایل را رشد داده و تعامل را تقویت کند؟

۲ ٫ مرحله دوم: ناسازگاری ها را مشاهده کنید

اطمینان حاصل کنید که تصاویر نمایه شما همه یکسان هستند ، که دسته های شما همه جا ممکن است مطابقت دارند و بایوس همگی درست است. سعی کنید همان دسته را در شبکه سایتهای رسانه های اجتماعی داشته باشید تا افراد هنگام برچسب زدن شما دچار سردرگمی نشوند. حتی اگر هر شبکه اجتماعی ممکن است به روشهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد ، مهم است که تمام اطلاعات “بر روی نام تجاری” نگهداری شوند.

۳ ٫ مرحله سوم: فعالیت خود را مستند سازید

بررسی کنید که چه نوع ارسال هایی را در هر شبکه می کنید. تجزیه و تحلیل کنید که پستها درگیر شدن هستند و به این موضوع توجه کنید که آیا این نوع مناسب تعامل است یا خیر. گرفتن retweets همه چیز خوب و خوب است ، اما اگر آنها از افرادی باشند که از نظر جمعیتی هدف شما نیستند ، احتمالاً شما هیچ مشتری وفادار به دست نمی آورید.

در مورد هر شبکه از خود سه سوال بپرسید.

     

  • با پست های شما در این شبکه چه هدفی دارید؟ اطلاع؟ ترافیک؟ فروش؟
  •  

  • چه محتوایی ارسال می کنید؟
  •  

  • مخاطب هدف شما کیست؟ چرا؟

از طریق حسابرسی راه اندازی رسانه های اجتماعی فعلی خود ، می توانید به استراتژی تبلیغات رسانه های اجتماعی خود نگاهی بیندازید و ببینید چه عواملی مؤثر است. اگر شبکه های اجتماعی را رها کرده اید ، آنها را ببندید. زمان را در مواردی قرار دهید که در واقع از آنها استفاده می کنید و یک استراتژی مؤثر برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی

۴ ٫ مرحله چهارم: رشد را ردیابی کنید

استفاده از تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای حسابرسی شما ضروری است. می بینید که رشد ماهانه ماه به چه میزان موفقیت داشته است. شما باید آمار خود را رعایت کنید تا هنگام انجام ممیزی ، اطلاعاتی را برای دستیابی به آنها داشته باشید.

بررسی کنید که کدام شبکه ها سریعترین رشد را انجام داده اند و چه کاری انجام داده اید تا این امر را تشویق کنید ، کدام یک نیز خوب نیستند و اهداف را برای مکانهایی که می خواهید در یک ماه آینده – و سپس سال بعد – تعیین کنید.

۵ ٫ مرحله پنجم: مشارکت آهنگ

چیزهای بیشتری برای رسانه های اجتماعی وجود دارد تا فقط پیروان. از تعاملاتی که در صفحه گسترده خود دارید نیز پیگیری کنید. فیس بوک و توییتر هر دو تجزیه و تحلیل درون سایت دارند که به شما کمک می کند نظارت کنید پست های لایک ، بازتوییت و کلیک را مشاهده می کنید.

از خودت بپرس:

     

  • کدام شبکه موفق ترین آمار درگیری را دارد و چرا؟
  •  

  • محبوب ترین ماه کدام است؟
  •  

  • اهدافی را که می توانیم هر هفته تعیین کنیم چیست؟

۶ ٫ مرحله ششم: بعد چیست؟

ممیزی فقط اولین مرحله است. مانند نحوه انجام ممیزی Backlink مرحله بعدی ایجاد پیوند ، حسابرسی رسانه های اجتماعی می تواند استراتژی بعدی رسانه های اجتماعی شما را آگاه سازد.

در اینجابعد از اتمام حسابرسی در رسانه های اجتماعی باید انجام دهید:

     

  • بیشتر از پستهایی را که باعث می شود افراد صحبت کنند ، انجام دهید – این کار را انجام دهید که مردم دوست داشتند و با آن اداره می شوند.
  •  

  • از مطالب قدیمی تر که دوباره به روشی جدید کار کرده اند استفاده کنید – بیشتر از آنچه نیاز دارید انجام ندهید – مردم دوباره پاسخ مثبت می دهند و شما می توانید از آن برای تبدیل افراد استفاده کنید ، چه برای عضویت در خبرنامه و چه برای ایجاد یک فروش.
  •  

  • محتوای داده محور – تمام تجزیه و تحلیل های خود را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که داده ها رشد بعدی شما را هدایت می کنند.
  •  

  • موفقیت ها را پیگیری کنید – موفقیت های خود را برای الهام گرفتن و در صورت داشتن یک روز بد ، به شما هدایت کنید.

یک کارزار استراتژیک رسانه های اجتماعی عملی است که بر اساس واقعیت ها انجام می شود ، نه فقط ایده های تخیلی. آنها هر چند مهم هستند!

ایده

در آنجا شما وجود دارد – یک ممیزی کامل جستجوگرها از A تا Z. امیدوارم بتوانید از این پستها استفاده کنید تا سایت خود را با موفقیت در رتبه بندی های Google هدایت کنید تا در معرض آلی عالی قرار بگیرد. موفق باشید!